تمرکز در تمرین ویولن

تمرکز در تمرین ویولن

تمرکز بر مسائل جانبی بجای تمرکز بر تمرین ویولن از موارد جدی در عدم یادگیری ویولن است. برای مثال یکی از دغدغه های ذهنی اکثر هنرجویان زمان فرا رسیدن نواختن آهنگ است. این سوال که کی میتونیم با ویولن آهنگ بزنیم یکی از سوالاتی هست که برای اکثر هنرجویان پیش می آید. از دیگر سوالات، چرا صدای ساز ما خوب نمیست و تکنیک های ویولن از قبیل ویبره و غیره را کی یاد میگیریم که منجر به زیبا نوازی ویولن شود.

در پاسخ به این سوالات اینکه دقیقا به شما بگویم بعد از چه مدت می توانید آهنگ بزنید، جواب مشخصی ندارد و بسته به نوع روش آموزش، استعداد هنرجو و نحوه تمرین کردن متفاوت است. موارد خیلی مهم تری هستند که بهتر است به آنها فکر کنید بجای این سوالات که نه تنها سودی ندارد بلکه احساس یاس و نا امیدی در شما ایجاد می کند. در مورد زمان ویبره، هر موقع انگشتان جایگاه دقیق خودشان را روی دسته ساز پیدا کردند و اصطلاحا شخصیت پیدا کردند، آن زمان موقع فراگیری ویبره است که خود تمرین های مخصوص دارد و چندین هفته یا حتی چند ماه زمان لازم دارد. نحوه تمرین پربازده و صحیح شاید موردی باشد که مشکل تمرکز را حل کند و افسوس که اساتید معمولا فقط به هنرجو می گویند تمرین کن! کمتر استادی پیدا می شود که بسته به شرتیط هنرجو نحوهتمرین کردن را نیز برای وی مشخص کند و متاسفانه یک متود آموزشی را برای تمامی هنرجویان حتی با علایق به سبک های مختلف پیش می برند که این مورد خود در مقاله ای دیگر به طور کامل توضیح داده شده است.

20%تخفیف
پکیج 20 آهنگ نوستالژی (مجموعه 1)

پکیج 20 آهنگ نوستالژی (مجموعه 1)

بدون امتیاز 0 رای

تمامی آهنگ‌ها موجود در این پکیج به صورت تصویری همراه با زیرنویس نت و نمایش نحوه انگشت‌گذاری ارائه گردیده است. با خرید این پکیج عضو کانال پشتیبانی پکیج در وب سایت شده و  در آنجا هر آهنگ در دو بخش تئوری و عملی بصورت ساده‌تر و مفصل‌تر آموزش داده شده است. هم اکنون با خرید این پکیج، پلی بک (بکینگ ترک) پیانو آهنگ‌ها را نیز دریافت می‌کنید.

این امکان برای هنرجویان پکیج 20 آهنگ نوستالژی مجموعه شماره 1 وجود دارد که هر آهنگ را پس از تمرین کامل به همراه پلی بک، اجرا و فیلم اجرای تصویری آن را جهت رفع اشکال مطابق با قوانین چت روم کانال تلگرام هنرجویان پکیج‌های آموزشی آکادمی موسیقی شریفیان، ارسال نمایند.

82
320,000 256,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید